چرا همه باید نور شب داشته باشند ( و چگونه بهترین را انتخاب کنیم )

چراغ های شب فقط برای بچه ها نیستند و انتخاب چراغ های مناسب می تواند زندگی شما را بهتر کند.

چیزهای زیادی وجود دارد که ما در دوران کودکی از آنها استفاده می کنیم یا درگیر آنها می شویم که پس از “بزرگ شدن” کاربردهای کاملاً عملی دارند .  

چراغ های شب، آن چراغ های کوچکی که به دیوار وصل می کنید، اتاق یا راهرو را با نور کم و آرام بخش می کنید. 

چراغ‌های شب معمولاً با بچه‌های کوچکی مرتبط است که از تاریکی می‌ترسند، به این معنی که بیشتر ما وقتی خود را بزرگسال (یا حداقل بزرگسال) می‌بینیم، آنها را انکار می‌کنیم. ارتباط بین چراغ های شب و نوزادان بداخلاق بسیار قوی است.

اما چراغ های شب ایده خوبی هستند . دلایل زیادی وجود دارد که باید چند چراغ شب را در خانه خود نصب کنید و تقریباً هیچ دلیلی وجود دارد که این کار را نکنید.

 

چراغ های شب برای ایمنی عالی هستند

به راحتی اولین دلیلی که می خواهید چراغ های شب را در زندگی خود داشته باشید ایمنی است. زندگی در تاریکی کامل در شب همه سرگرمی و بازی است تا زمانی که به گربه ای که روی پله های شما خوابیده است ضربه بزنید و به فنا بیفتید، یا انگشت کوچک پای خود را به پایه مبل بکوبید و باعث درد شدیدی شود که برای مدت کوتاهی خدا را می بینید. چراغ‌های شب نوری ملایم ارائه می‌دهند که فضای آرام خانه‌های خواب‌آلود را خراب نمی‌کند یا با فشار دادن چشمانتان شب کوری به شما نمی‌دهد. مردم تمایل دارند مشکلات بینایی را چیزی بدانند که فقط افراد مسن باید نگران آن باشند، اما علم به ما می گوید که هر انسان، صرف نظر از سنش، برای دیدن به نور نیاز دارد و باید ببیند که آیا از زمین خوردن روی چیزها اجتناب می کند یا خیر. در تاریکی.

چراغ های شب برای امنیت عالی هستند

دلیلی وجود دارد که مهمانداران همیشه به شما می گویند که اگر هر دو موتور آتش بگیرند و شما بخواهید با اقیانوس آشنا شوید راهروی هواپیما روشن می شود: نور به هنگام مشکل کمک زیادی می کند. ممکن است دوست داشته باشید در خانه ای بخوابید که آنقدر تاریک است که شروع به جدایی از واقعیت کنید، اما اگر شرایط اضطراری وجود داشته باشد، می خواهید کمی نور برای عبور از آن بخواهید.

چراغ های شب برای خواب عالی هستند

بسیار خوب، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد خوابیدن با چراغ های روشن در اتاق خواب شما می تواند تأثیر نامطلوبی بر خواب شما داشته باشد. اما مهم است که توجه داشته باشید که این امر عمدتاً در مورد نور روشن و زیاد صدق می‌کند، که می‌تواند بدن شما را فریب دهد تا در حالت هوشیاری نسبی باقی بماند، حتی زمانی که بیهوش هستید و در نتیجه کیفیت خواب شما پایین است. همانطور که خواهیم دید، نور شب مناسب در اتاق خواب شما در واقع می تواند به شما کمک کند بهتر بخوابید. اگر اتاق خواب شما مانند یک غار زیرزمینی تاریک است و هنوز در تلاش برای استراحت شبانه هستید، یک چراغ شب اضافه کنید.

 

 

نحوه انتخاب چراغ خواب

بنابراین اگر از زندگی در یک خلاء خسته شده اید، چگونه یک چراغ شب را انتخاب می کنید؟ چند نکته را باید در نظر گرفت:

  • لومن ها هر نور در خانه شما، از جمله چراغ های شب (حتی نوع فانتزی ال ای دی) دارای مقدار “لومن” است ، که اندازه گیری میزان نوری است که آنها منتشر می کنند. برای نور شب، می‌خواهید این مقدار را روی 50 یا کمتر نگه دارید. در مقایسه، یک لامپ معمولی روزانه چیزی بین 1500 تا 2000 لومن روشن می کند، بنابراین نور شب شما خیلی مزاحم نخواهد بود.
  • رنگ. چراغ های شب نباید نور زرد باشند شما می توانید چراغ های شب را در رنگ های مختلف پیدا کنید. اگر در اتاق خواب خود چراغ شب می گذارید و نگران کیفیت خواب خود هستید، چراغ شب سفید را انتخاب کنید. شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد نور سفید ملایم می تواند به شما کمک کند به خواب بروید و خواب با کیفیت بهتری را تجربه کنید. در قسمت های دیگر خانه، نورهای زرد بهترین هستند. نورهای آبی در واقع می توانند مغز شما را فریب دهند و فکر کنند که نور روز است، که می تواند بیوریتم های شما را خراب کند.
  • سنسورهای حرکت داشتن چراغ‌های شب مجهز به حسگرهای حرکتی می‌تواند تعادل کاملی بین تمایل شما به تاریکی آرام در هنگام خواب و مدیریت نگرانی‌های ایمنی و امنیتی شما ایجاد کند. وقتی خروپف می‌کنید، ممکن است کاملاً تاریک باشد، اما لحظه‌ای که به سمت حمام می‌روید، چراغ‌ها روشن می‌شوند و با ماشین جعبه کبریت یا آجر لگو شما را از مرگ نجات می‌دهند. حتی می توانید چراغ های فعال کننده حرکتی را زیر تخت خود نصب کنید .
  • لامپ. هنوز هم می‌توانید چراغ‌های شب رشته‌ای قدیمی بخرید، اما این چراغ‌ها در مصرف انرژی چندان کارآمد نیستند و گرمایی که تولید می‌کنند در واقع می‌تواند خطرناک باشد. این روزها LED انتخاب بهتری است. آنها سال ها دوام می آورند و جرعه جرعه الکتریسیته می خورند، و گرما تولید نمی کنند.
  • قابل تنظیم می‌توانید چراغ‌های شب قابل تنظیم را خریداری کنید که به شما امکان می‌دهند روشنایی را تنظیم کنید، بنابراین می‌توانید سطوح مختلف روشنایی را آزمایش کنید تا زمانی که تعادل مناسب را برای نیازهای خود پیدا کنید.

نورهای شبانه به دور از کودکانه بودن، زندگی ما را بهبود می بخشد – آنها ما را ایمن تر می کنند، می توانند به ما کمک کنند بخوابیم و اطمینان حاصل کنند که هیولای زیر تخت در آنجا می ماند.

با ارائه نظر خود ما را در نوشتن بهترین مقاله ها همراهی کنید

monimoadmin_motififardpanel وب‌سایت

یک نظر

  • سلام فروشگاه مونیموکالا

    توقع شما از یک نرم افزار حسابداری غیر از اینکه صبح براتون چایی بیاره چیه؟
    ساده باشه؟
    ارزون باشه؟
    به فروشگاه تون وصل بشه؟
    پشتیبانی عالی و دائمی داشته باشه؟
    توی حساب و کتاب دقیق باشه؟
    نیازی به هزینه پشتیبانی و تمدید سالانه نباشه؟
    هوای اقساط تون رو داشته باشه؟
    انواع گزارش و نمودار هزینه و درآمد داشته باشه؟

    به قول بازاری ها … ببر, خوشت اومد بیا بخر
    قبل از خرید مهلت تست 5 روزه دارید. همچنین در صورتی که نیاز به راهنمایی بود دوستان ما در تیم پشتیبانی کاملا شما رو راهنمایی میکنند.

    تماس بگیرید‌ : 02128429522
    یا اینکه قبل از تماس سایت ما رو بررسی کنید. chalakhesab.ir

    چالاک حساب تاریخ امروز: 2023/09/14 08:05:32

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    enemad-logo